9/13/2013

Broadway Kids After-school STARTED!!

We started this semester's Broadway Kids after-school on Thursday!
Working on the Lion King!!
いよいよ、木曜日からアフタースクールのブロードウェイキッズがスタートしました!
今学期はライオンキングに取り組んでいます!


3PM class was singing a chorus for "He Lives in You", a great number in the show!
This song has an interesting rhythm.
3時クラスのお友達、He Lives in Youという曲を練習しています。
この曲のコーラスはリズムが難しいんです。いいトレーニングになります。

This choreography is taught by a teacher who WAS in the Lion King!
実際にライオンキングに出演していた先生に振り付けも習いました。







4PM class are ready to dance and sing at the same time!
They got so much better since they started taking this class!
4時クラスのお友達はベテランが多く、歌だけだとすぐに出来てしまうので、難しいダンスもやってみました。エボンタス、というポーズを習いました。



はっ!エボンタス!



エボンタスっ!



むっ難しい、、、!




ガンバレッ!


お歌すぐに歌えちゃう、、、。凄いなー。


英語が読めるお姉さんは歌詞も貰い読みながら歌いました。


私ももうベテランさん!


 僕シンバだよ!


What are these?
こちらは何ですかね?

Oh! Sticker sheet!They get stickers when they do well!
上手に出来た時にシールを貼ってもらうシール台紙をみんなで作りました。


Now you can keep tracking how many classes you take!
大きいお姉さん達は今まで貰わなかったんだけど、今学期からは「何回レッスンに来たか」分かる様に、全員貼る事にしましたよ!お稽古お休みなしで頑張れるかな?



The Broadway Kids is seeking new members!!! 
EVERY THURSDAY!
The Broadway Kids program enhances child's musicality, sense of rhythm, physical ability, a capacity for endurance and communication ability. Plus, Broadway Kids is so much fun!
ブロードウェイキッズでは新メンバーを大募集中!
3pmと4pmの2クラスあります。
グリニッジ国際に通っていないお子様も大歓迎!
ミュージカルを通して、楽しく音感やリズム感、英語力、柔軟性、集中力、持久力、協調性を養います。プロのダンサーシンガーによる指導。

去年のプロモーションビデオ(日本語)

Movie from the last year (English)